Play in = Gecanceld vanwege te weinig deelname

Is het toch Covid, waardoor muzikanten wat terughoudender zijn?

De wisselende omstandigheden maken mensen onzeker over wat wel of niet veilig en verstandig is.

Dit merken we helaas ook aan het aantal opgaven voor de Play-in die we wilden organiseren 12 september.

MAAR…niet getreurd; we zullen het nog eens organiseren! Ergens begin 2022.

Dan hopen we op meer duidelijkheid rondom het Covid beleid en gaan we voor een vól orkest met muzikanten uit HEEL ENSCHEDE EN OMSTREKEN!
Houd de website goed in de gaten!

Speel jij ook mee met Harmonie Orkest Twente?

Zondag 12 september a.s. organiseert Harmonie Orkest Twente (HOT) een play-in.
Aan het begin van een nieuw seizoen waarin we weer mogen repeteren, is het een mooi moment voor ons en wie weet ook voor jou, om je hobby weer op te pakken!
Deelname aan deze dag is gratis. Gewenst niveau, vanaf B.

De play-in wordt afgesloten met een buitenconcert dus deze dag kan alleen doorgang vinden bij goed weer.
Meer informatie over het programma en aanmelden kun je vinden op onze website onder ‘NIEUWS’.
Uiteraard worden de coronaregels in acht genomen.

Wil je net als ons ook weer lekker (mee)spelen en een concert geven aan het eind van deze gezellige dag?
Geef je dan vandaag nog op voor 22 augustus via info@hot-harmonie.nl

We hebben een maximaal aantal deelnemers ivm Coronarichtlijnen, dus wees er snel bij!

Graag tot dan!